2008/03/31

JAAA!!!



Helt otroligt. Värsta halleluja moment. Kom hem från jobbet och vad hitta man i brevlådan?
2 rek. att hämta ut på posten. Sprang dit och hoppade glädje hopp när jag såg vad det var. Tack vare nyckelbrickan från Smart Safety, så hitta nycklarna tillbaka till sin ägare. Korten kom från Polisen. Någon anonym hade lämnat in de till hittegods avd. Jackan och väskan är iofs. fortfarande borta, men de är ok. Vänta bara när tjuven får reda på att de är en pirat jacka för 100 kr:- Ha ha!
Tror jag måste fira lite med en lätt öl ikväll :-)

Rekomenderar skarpt en nyckelbricka från Smart Safety. 149 kr för 3 år.

5 kommentarer:

Veronika sa...

Men dzeezus! Lyckan har vänt!!! Du borde göra som jag. Kika på den här sidan: http://www.thesecret.se Allt blir som vi vill att det ska bli. Enligt tidigare inlägg verkar du ha otur. Det beror på att vi tänker i dem banorna. Jag har Secret filmen om du vill kika. Den är sevärd! Skönt att "allt" kom tillbaka och du - nu har du flyt med dina multiköp utomlands - klädmässigt :-)

DjHawkeye sa...

Om lyckan har vänt vet jag inte, men jag har lärt mig en läxa iallfall.
"Genom att tillämpa lagen om attraktion, som är källan i The Secret, visar de hur sjukdomar kan botas"? Vetifan om de låter så trovärdigt om den boken :-)

Veronika sa...

Det där är så typiskt skeptiker. Du tar bara ut vissa fragment ur ett helt sammanhang. Men är du inte villig att ge det en chans finns det ingen som tvingar dig.

DjHawkeye sa...

Jag är inte skeptisk, bara Närking :-)
Luktar dock lite bondfångeri, men jag ska titta på filmen. Tror dock att de mesta är "sunt förnuft"

Veronika sa...

Haha... jo visst är det det, men man ska komma ihåg att i det här fallet så är det inget som kostar pengar. Det handlar om att tänka på ett visst sätt. Men man kan bilda sig en uppfattning när man ser filmen. Den som är på hemsidan deras, är ju bara en trailer.